Sunday, July 17, 2016

Syukur

i was way too complaining about my job and it is getting too much. padahal aku suka kerja ni, suka dengan rakan sekerja, dengan bos-bos pun sangat okay. it is just the client. 

ya client. aku dah menyampah. serabut. sakit hati yang amat. 

tak boleh nak jadi positif. permudahkan ya Allah. i choose to start this, so i have to finish this. a month more may be. 

rindu nak rasa excited pergi kerja. macam hari tu cuti raya 8 hari, dekat kampung lagi aku dah planning nak buat apa, apa nak setle, inspection semua. punya lah excited. 

sampai hari Khamis aku just nak hari ahad cepat-cepat sampai. Allahu. 

grant me patient 
grant me tolerance
make me wise 
make me positive

bagi aku rasa kesyukuran. 
bersyukur dengan semua nikmat yang Kau bagi pada aku. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog Template by Delicious Design Studio